МАРКЕТИНГИЙН ТӨЛӨВЛӨГӨӨ, ОЛОН НИЙТТЭЙ ХАРИЛЦАХ УДИРДЛАГЫН СУРГАЛТ




Сургалтын нэр:  Маркетингийн төлөвлөгөө, олон нийттэй харилцах удирдлага

Сургалтын төрөл: Онлайн сургалт

Зорилго: сургалтын зорилго нь салбарын оролцогч талууд тэр дундаа хог хаягдлын үйлчилгээний компаниудын дотоод маркетинг, олон нийттэй харилцах түүний менежмент төлөвлөгөөг хэрхэн боловсруулах болон хэрэгжүүлэх  талаар онолын болон практик жишээ оруулсан байдлаар зааж чадавхийг бэхжүүлнэ. 

Оролцогчид: Төслийн оролцогч талууд УБЗАА, Сонгинохайрхан дүүрэг, Чингэлтэй дүүрэг, дүүргүүдийн холбогдох Тээвэр үйлчилгээний байгууллагууд

Сургагч багш/ сургалтын байгууллага: “Си Жи Өү Эм” ХХК

Сургалтын агуулга: 

Маркетингийн төлөвлөгөө  

  1. Маркетингийн үндэс
  2. Өрсөлдөөний нөхцөл байдал
  3. Орчны шинжилгээ
  4. Маркетингийн төлөвлөлт
  5. Гадаад болон дотоод харилцаа
  6. Бүтэц зохион байгуулалт
  7. Гүйцэтгэлийн хяналт

Олон нийттэй харилцах удирдлага 

  1. Олон нийтийн харилцаа гэж юу вэ? 
  2. Үндсэн үзэл баримтлалууд 
  3. ПР-ын татах ба түлхэх стратеги 
  4. Гүйцэтгэлийн чиглэлүүд 
  5. Орчин үеийн хандлагууд 
  6. Практик жишээ, өвөрмөц санаа

Нийт оролцогчид:  65 (эр 10, эм 55)

Огноо: 2021.05.31

Цаг: 14:00-18:10


Хэрэгжүүлэгч байгууллагууд